TESTOSTERONI HUOLEHTII KAIKESTA HYVÄSTÄ MITÄ SINULLA ON

Energiaa, voimaa, lihasmassaa, seksuaalista halukkuutta. Kaikki riippuu testosteronitasostasi. Koska kun menetät testosteronia, menetät myös kyvyn rakentaa lihaksia, sinulla on vähemmän energiaa, ja mitä tapahtuukaan sukupuolivietille, et ehkä edes halua ajatella.

Ja tämän kokevat kaikki miehet ikääntymisen myötä.

35 ikävuodesta lähtien menetät huikean 1 prosentin testosteronia vuodessa. Tämä on alku niin sanotuille miesten vaihdevuosille, jotka monet kokevat vaikeana.

Aika muuttaa kaiken


Sekä keho että mieliala muuttuvat: esimerkiksi kilot voivat yhtäkkiä alkaa asettumaan vatsan ympärille. Monet masentuvat ja kokevat mielialan vaihteluita, ja valtaosa kokee, että liikunnalla ei ole samaa vaikutusta kuin ennen – lihasmassan rakentaminen ja ylläpitäminen vaikeutuvat.

Monet asiat, jotka yhdistämme itseemme miehinä, muuttuvat hitaasti, mutta varmasti. Ja muutoksen näkeminen voi olla sekä masentavaa että turhauttavaa. Sillä asiat, joita et halua menettää, alkavat yhtäkkiä lipsua käsistäsi ikääntymisen myötä, eikä kehosi enää toimi ja onnistu tekemään sitä mitä haluat.

Haluatko yhä rakastella?


Yksi herkimmistä aiheista testosteronin puutteen ympärillä on se, mitä se tekee sukupuolivietillemme ja kyvyllemme suoriutua hyvin parisuhteessa. On monia, jotka ikääntyessään kamppailevat seksuaalisen halun ja haluttomuuden kanssa, ja usein avain tähän on testosteronin puute:

Yleinen syy alhaiseen sukupuoliviettiin on se, että hormonit ovat epätasapainossa. Hormonit ovat elimistössäsi kemiallisia sanansaattajia, joilla on useita keskeisiä toimintoja unen laadulle, aineenvaihdunnalle, mielialalle – ja seksielämällesi. Miehillä testosteronin puute voi olla erityisesti syy haluttomuuteen.

Mutta onneksi on olemassa tapoja auttaa testosteronia aina vanhuuteen saakka, ja silloin on ensisijaisesti kyse hyvästä ruokavaliosta ja liikunnasta.

Sinun täytyy huolehtia tärkeistä asioista.


Liikunta on avain kehon testosteronitasojen ylläpitämiseen lähes koko elämäsi ajan, ja jotkut menetelmät ovat tehokkaampia kuin toiset. Liikuntamuodot, jotka rakentavat lihaksia ja ylläpitävät painoa, ovat tehokkaimpia: Lihasmassa tuottaa testosteronia, ja myös ylipainon ja kehon alhaisen testosteronipitoisuuden välillä on havaittu selvä yhteys.

Lue lisää testosteronista ja liikunnasta täältä:
Miten liikunta lisää testosteronia?

Kyse on oikein syömisestä: on olemassa useita elintarvikkeita, jotka antavat sinulle voimaa, energiaa ja potenssia. Jos syöt ruoka-aineita, kuten ostereita, pinaattia, munia, tonnikalaa tai papuja, annat kehollesi kaikki edellytykset terveellisen testosteronitason ylläpitämiseksi monien, monien vuosien ajan.

Turvallisin lähde


Mutta jos haluat varmistaa, että kehosi saa taatusti ravintoaineita, joita se tarvitsee ylläpitääkseen terveellisiä testosteroniarvoja, sinun pitäisi myös käyttää oikeita lisäravinteita.

T8 kattaa päivittäisen annoksen sinkkiä, magnesiumia ja B6-vitamiinia ja on helpoin tapa ylläpitää testosteronitasoja: saat energiaa ja halua huolehtia kehostasi uudelleen, ja enemmän suorituskykyä ja halua parisuhteessa.

Näin huolehdit siitä, mitä sinulla on.

Kokeile T8 60 päivää

50% alennuksella nyt vain 17,25€

Kirjoita puhelinnumerosi

Sinut ohjataan tilauslomakkeeseen, joka on esitäytetty puhelinnumeroosi liittyvillä tiedoilla. Et tilaa vielä mitään.

Ei etukäteismaksua

Ei ostovelvoitteita

14 päivän peruutusoikeus

Ilmainen toimitus

*Sinkki auttaa ylläpitämään normaaleja testosteronitasoja veressä sekä normaalia hedelmällisyyttä ja lisääntymiskykyä. Terminalia Chebula auttaa ylläpitämään vahvaa libidoa. Magnesium edistää normaalia lihasten toimintaa.