Näin pääset eroon kaljamahasta

Onko sixpackisi hyvin piilotettu vatsarasvan alle monien juhlailtojen jälkeen, joissa olut on virrannut? Jokaisesta juomastasi tuopista saa kerrallaan noin 150 kaloria. Mutta se ei ole vain olut, joka tarttuu vyötärösi ympärille.

Kaikki kalorit, olipa kyse alkoholista, sokeripitoista juomista tai epäterveellisestä ruoasta, voivat lisätä vatsarasvaa. Erityisesti miehillä ylimääräinen rasva pyrkii varastoitumaan juuri vyötärön ympärille.

Kilot tulevat hiipimällä iän myötä, ja oluella on yleensä epäsuora vaikutus vatsan kasvuun: meidän on helppo nauttia jäähdytettyä IPA:aa epäterveellisten herkkujen, kuten pizzan ja sipsien kera.

Olut ja testosteroni   

Oluenjuonti voi häiritä kehon kykyä polttaa rasvaa. Alkoholia juodessaan maksa priorisoi alkoholin polttamisen rasvan sijaan niin, että ylimääräiset kalorit asettuvat vatsaan.

Lisäksi runsas alkoholinkäyttö liittyy myös testosteronitason vähenemiseen, mikä puolestaan liittyy lisääntyneeseen vatsarasvaan.

Olut sisältää esimerkiksi fytoestrogeenia ja prolaktiinia – kahta kemikaalia, jotka voivat lisätä estrogeenitasoja, mikä voi vähentää testosteronia. Nämä kemikaalit löytyvät yleensä humalasta ja ohrasta, jotka ovat oluen yleisimpiä ainesosia.

Vinkkejä kaljamahasta eroon pääsemiseen

Valitettavasti ei ole olemassa ihmelääkettä, jolla voisit poistaa rasvaa pelkästään vatsasta. Mutta polttamalla enemmän kaloreita kuin kulutat, voit vähentää yleistä rasvaprosenttia kehossasi. Ja sinun ei ehkä tarvitse tehdä niin suuria muutoksia.

Syö hieman terveellisemmin

Pääset jo pitkälle, jos vähennät oluen kulutusta, mutta jos haluat saavuttaa koko tavoitteesi, sinun tulisi myös tehdä joitain yksinkertaisia ​​ruokavaliomuutoksia.

Yritä esimerkiksi pienentää syömiesi annosten kokoja. Kokeile syödä neljän pizzaviipaleen sijaan vain kaksi. Kun totut pienempiin annoksiin, huomaat, että uutta tapaa on helpompi noudattaa.

Laske kalorit

Tämä saattaa tuntua aluksi monimutkaiselta, mutta kun saat yleiskuvan normaalissa syömässäsi ruoassa olevista kaloreiden määrästä, tämä tulee helpommaksi.

Jos esimerkiksi päivittäinen energiansaanti on 2 500 kaloria, putoaa paino 0,5kg viikossa vähentämällä kalorien saanti 2 000:een. Tämä riippuu kuitenkin sekä iästä, painosta, pituudesta että aktiivisuustasosta.

Yritä lisätä ruokavalioosi enemmän vihanneksia, hedelmiä, täysjyvätuotteita ja vähärasvaisia proteiineja sekä juoda paljon vettä.

Sinun pitäisi myös yrittää vähentää jalostettujen elintarvikkeiden käyttöä eli elintarvikkeiden, joihin lisätään paljon sokeria ja jotka sisältävät paljon vehnäjauhoja ja tyydyttyneitä rasvoja. 

Lisää aktiivisuutta

Jos harrastat liikuntaa, lisäät mahdollisuuksia onnistua vatsarasvan vähentämisessä.

Voit esimerkiksi kokeilla korkean intensiteetin intervalliharjoittelua, kuten nopeaa sprinttiä ja lyhyttä lepoaikaa. Journal of Obesity -lehdessä julkaistu tutkimus viittaa siihen, että tämä liikuntamuoto on tehokkaampi rasvan polttamiseen kuin monet muut liikuntamuodot.

Yksi vinkki voi olla 30 minuutin aerobinen liikunta (pyöräily, lenkkeily tai uinti) kohtalaisella intensiteetillä lähes päivittäin sekä kaksi päivää voimaharjoittelua viikossa.

Lisäksi pienillä muutoksilla, kuten valitsemalla portaat hissin sijasta tai kävelemällä useita lyhyitä matkoja päivän aikana, on myös vaikutusta pitkällä aikavälillä.

Milloin vatsa katoaa?

Se, kuinka kauan vatsan hävittäminen kestää, riippuu useista tekijöistä, kuten kuinka monta kiloa haluat pudottaa, kuinka paljon liikut sekä tietysti ruokavaliostasi.

Jos onnistut vähentämään kalorien saantia 500:lla päivässä ja polttamaan 500 kaloria joka päivä, voit odottaa pudottavasi 0,5 kiloa viikossa. Tämä vastaa 2 kiloa kuukaudessa.

Tervein tapa laihtua on pudottaa painoa vähitellen. Näin vähennät mahdollisuutta liukua taas nopeasti pois raiteiltasi.

Muista myös, että sinun ei tarvitse luopua oluen juomisesta kokonaan, pääset pitkälle, jos onnistut vähentämään sen määrää. Ehkä voit korvata osan oluesta kevytoluella?

T8 antaa sinulle kickstartin

Jos sinulla on matala testosteronitaso, voi olla erityisen vaikeaa löytää energiaa ja ylimääräistä intoa liikuntaan ja syödä terveellisemmin.

T8 on ravintolisä, joka sisältää sarviapilaa ja kattaa päivittäisen sinkki-, magnesium- ja B6-vitamiinitarpeesi. Sinkki auttaa ylläpitämään normaalia testosteronitasoa veressä, magnesium ja B6-vitamiini vähentävät väsymystä ja uupumusta.

Jo lyhyen käytön jälkeen voit huomata, että saat enemmän energiaa, sinulla on enemmän seksuaalista halukkuutta ja liikunta maistuu paremmalta. Se on hyvän muutoksen alku ja avain terveellisempään elämään.

Kokeile T8 60 päivää

50% alennuksella nyt vain 17,25€

Kirjoita puhelinnumerosi

Sinut ohjataan tilauslomakkeeseen, joka on esitäytetty puhelinnumeroosi liittyvillä tiedoilla. Et tilaa vielä mitään.

Ei etukäteismaksua

Ei ostovelvoitteita

14 päivän peruutusoikeus

Ilmainen toimitus