Kunnon miesruokaa, joka voi buustata testosteronia!

Miesruoka ei ole makkaraa, hampurilaisia ​​ja ranskalaisia, jotka on kastettu pekoniin ja ketsuppiin. Ei, se on ruoka, joka buustaa testosteronia ja antaa sinulle voimaa, energiaa ja tehoa. Katso raaka-aineet tästä!

TONNIKALA. Testosteroni liittyy läheisesti D-vitamiiniin, jota tonnikala sisältää sen lisäksi, että siinä on runsaasti proteiinia ja vähän kaloreita. Yksi annos tonnikalaa päivässä kattaa D-vitamiinin tarpeen. Voit myös syödä sardiinia tai lohta vaihtoehtoisesti.

KANANMUNA. Fantastinen elintarvike proteiinien, kolesterolin, D-vitamiinin ja omega 3: n suhteen, jotka kaikki ovat testosteronibuustereita. Uskomattoman hyödyllinen raaka-aine, joka testosteronin tuotannon lisäämisen lisäksi antaa sinulle proteiineja lihasten rakentamiseen.

KAALI. Kaikentyyppiset kaalit ja vihannekset, kuten parsakaali ja nauriit, alentavat estrogeenitasojasi, mikä tekee testosteronista tehokkaamman. Nämä vihannekset sisältävät kemiallista yhdistettä nimeltä indoli-3-karbinoli, joka vähentää naishormoneja. Anna estrogeenille kyytiä kaaliruokien avulla!

Kaali voi lisätä testosteronia.

GRANAATTIOMENAT. Ei aina yhtä helppoa löytää suomalaisista päivittäistavarakaupoista, mutta granaattiomenat ovat uskomattoman hyvä lähde sekä antioksidanteille että testosteronille ja tekevät ihmeitä verenkierrossa. Tutkimukset ovat myös osoittaneet, että testosteronitasot nousivat 24% kahden tuoreen hedelmän säännöllisen kulutuksen jälkeen.

PINAATTI. Magnesium on tärkeä osa testosteronin rakentamisessa, koska se sitoutuu kehosi testosteroniin ja nostaa tasoa ajan myötä. Pinaatti on ainutlaatuinen magnesiumlähde ja sillä on suuri vaikutus lihasten kehitykseen ja palautumiseen.

OSTERIT. Hienostunut ja arvokas lähde sinkille, joka on yksi tärkeimmistä tekijöistä testosteronin rakentamisessa ja ylläpitämisessä. Lisäksi osterit sisältävät suuria määriä proteiinia. Osteri voi itse asiassa sisältää jopa 18 grammaa proteiinia ja kattaa koko päivittäisen sinkkitarpeen.

Osterit ovat hyvä sinkin lähde.

PAVUT. Arkisempi sinkkilähde, joka sisältää myös D-vitamiinia. Valkoiset pavut, kidneypavut ja mustapavut ovat kaikki hyviä ainesosia, jotka toimittavat keholle sinkkiä, sekä sydämelle hyviä kasvipohjaisia ​​proteiineja.

T8-ravintolisä kattaa sinkin tarpeen

Etkö pääse käyttämään kaikkia näitä ainesosia, tai ehkä sinulla ei ole aikaa tai halua syödä niitä säännöllisesti? T8 kattaa sekä sinkin, magnesiumin että B6-vitamiinin päivittäisen annoksen: T8:n päivittäinen saanti antaa elimistölle sinkkiä, joka auttaa ylläpitämään normaalia testosteronitasoa veressä sekä magnesiumia ja B6-vitamiinia, jotka auttavat vähentämään väsymystä ja uupumusta. Magnesium edistää normaalia energia-aineenvaihduntaa, normaalia lihastoimintaa ja normaalia psykologista toimintaa. Terminalia chebula voi auttaa ylläpitämään vahvaa libidoa.

Kokeile T8 60 päivää

50% alennuksella nyt vain 17,25€

Kirjoita puhelinnumerosi

Sinut ohjataan tilauslomakkeeseen, joka on esitäytetty puhelinnumeroosi liittyvillä tiedoilla. Et tilaa vielä mitään.

Ei etukäteismaksua

Ei ostovelvoitteita

14 päivän peruutusoikeus

Ilmainen toimitus