B6 – Elintärkeä vitamiini

Oletko saavuttanut iän, jossa tunnet olevasi jatkuvasti väsynyt ja uupunut ja olosi on vetämätön? Se voi johtua siitä, että sinulla ei ole B6-vitamiinia, jolla on kehossa useita keskeisiä toimintoja, kuten väsymyksen ja uupumuksen vähentäminen. Se on tärkeä myös mielialalle!

B6 on elintärkeä kehon energia-aineenvaihdunnalle ja hermoston normaalille toiminnalle. Ja koska elimistö ei valitettavasti pysty tuottamaan itse tätä vitamiinia, on tärkeää valita oikeat elintarvikkeet. Tai voit yksinkertaisesti ottaa sitä ravintolisän kautta.

Antaa energiaa

B-vitamiinit toimivat katalysaattorina hiilihydraattien, rasvojen ja proteiinien muuntamiseksi energiaksi. Hieman kuin tulitikku, joka sytyttää polttoaineen liekkeihin. Ja B6 on mukana hämmästyttävissä yli 100 erilaisessa entsyymireaktiossa kehossa!

Tukee immuunijärjestelmää 

Lisäksi B6 on yhteydessä hyvään immuunijärjestelmään ja varmistaa, että se toimii normaalisti.

B6-vitamiini auttaa kehoa myös tuottamaan hemoglobiinia, jota punasolut käyttävät hapen kuljettamiseen kehon ympäri.

Hyvä mielialalle!

B6-vitamiini on erityisen tärkeä hormonin ja välittäjäaineiden serotoniinin muodostumisen kannalta, ja siksi sillä on merkitystä psyykkisten prosessien ja mielialan säätelyssä.

B6 ruokavaliossa

Kehosi tarvitsee tietyn määrän B-vitamiineja toimiakseen normaalisti, ja jos saat jo tarpeeksi ruokavalion avulla, ylimääräiset B-vitamiinit eivät välttämättä anna sinulle lisäenergiaa.

B6-vitamiinia esiintyy elintarvikkeissa, kuten:

  • sianliha
  • siipikarja
  • kala
  • kananmuna
  • kaura
  • ruskea riisi
  • banaani
  • soijapavut
  • maapähkinät
  • maito

Vesiliukoinen vitamiini

B6 yhdessä tiamiinin, riboflaviinin, niasiinin, folaatin ja B12: n kanssa ovat vesiliukoisia vitamiineja. Tämä tarkoittaa, että ne liukenevat helposti, eivät varastoidu elimistöön ja voivat erittyä virtsaan.

Suositeltu päivittäinen annos:

18-60-vuotiaille naisille suositellaan 1,2 milligramman (mg) B6-saantia. Miehille suositeltu päivittäinen annos on 1,5 mg.

Yhteenvetona voidaan todeta, että B6 edistää:

  • normaalia kysteiinisynteesiä
  • normaalia hermoston toimintaa
  • normaalia homokysteiinin aineenvaihduntaa
  • normaalia proteiinin ja glykogeenin aineenvaihduntaa
  • normaalia psykologista toimintaa
  • normaalia punasolujen muodostumista
  • normaalia immuunijärjestelmän toimintaa
  • väsymyksen ja uupumuksen vähentämistä
  • hormonaalisen toiminnan säätelyä

B6 ja T8

Jos haluat olla varma, että saat tarpeeksi B6-vitamiinia, on tehokkainta ottaa käyttöön ravintolisä, kuten T8. Se kattaa päivittäisen tarpeen B6-vitamiinia sekä sinkkiä ja magnesiumia: Tämä on ehdottomasti helpoin ja nopein tapa ylläpitää testosteronitasoja.

Sinkki auttaa ylläpitämään normaalia testosteronitasoa veressä, magnesium ja B6-vitamiini vähentävät väsymystä ja uupumusta.

Kokeile T8 60 päivää

50% alennuksella nyt vain 17,25€

Kirjoita puhelinnumerosi

Sinut ohjataan tilauslomakkeeseen, joka on esitäytetty puhelinnumeroosi liittyvillä tiedoilla. Et tilaa vielä mitään.